Ține cont de asta când înregistrezi un domeniu

De-a lungul timpului viața mi-a arătat că am învățat cel mai bine anumite lucruri din propriile greșeli și nu din ceea ce mi-au relatat alte persoane referitor la x subiecte. Totuși un vechi proverb mai spune și că un om deștept nu învață numai din greșelile lui ci și din greșelile altora. Trecând la subiect, în ultima perioadă am văzut destul de multe domenii cu nume dubioase care nu erau tocmai potrivite pentru scopul acelui site. Ba mai mult, de curând au apărut și domeniile cu diacritice, fapt ce va crea o confuzie imensă printre vizitatori cât și proprietarii de site-uri.

Atunci când înregistrezi un domeniu ai mai multe variante. Ori alegi un nume format din unul sau mai multe cuvinte care să descrie activitatea site-ului respectiv ori găsești un nume bun pe care să-l folosești ca brand și care pe viitor s-ar putea să-ți fie foarte de folos fiindcă-ți va permite să te extinzi și pe alte domenii de activitate.

De exemplu faimosul eMag a început vânzând papetărie și birotică iar în prezent a ajuns să aibă cea mai variată gamă de produse. Dacă numele inițial ar fi fost ceva care să descrie activitatea de la vremea aia n-ar fi putut să se extindă așa, pe când alegând un brand lucrurile sunt puțin mai permisibile.

Un alt sfat destul de util ar fi să înregistrezi toate eventualele variante de nume de domenii pentru site-ul respectiv. De exemplu vrei să înregistrezi un domeniu pentru Casa Ana. În acest caz poți înregistra casa-ana.ro, casaana.ro, casana.ro iar dacă vrei și mai mult de atât ținând cont că au apărut și domeniile cu diacritice poți lua și casă-ana.ro, casăana.ro și ce alte variante-ți mai trec prin minte pentru a te asigura că nimeni nu are cum să-ți facă concurență pe un nume asemănător. Succes la înregistrat domenii.

Lasă un răspuns