4 modalități incredibil de eficiente pentru a regla nivelul de zahar

Peste tot se vorbeste despre efectul nociv al zaharului in viata de zi cu zi si ni se spune sa il tratam drept un adevarat inamic. Dar totusi, este indispensabil pentru organism. Este nociv in cazul in care facem excese. Si ar trebui sa incercam sa categorizam diferitele tipuri de zaharuri.

Zaharul apartinei grupului de glucide. Este un zahar de energie rapida pentru organism. Excesul sau in organism poate sa aiba totusi repercursiuni asupra corpului. Dar si asupra sanatatii, favorizand aparitia diabetului sau a hipertensiunii.

Pentru ca o schimbare a alimentatiei si anumite privari nu sunt uneori de ajuns, iata patru modalitati extrem de eficiente pentru a regla nivelul de zahar.

Ia-o incet. Cea mai buna modalitate de a face fata adictiei nu este sa impui un sevraj brusc si drastic organismului. Trebuie sa incepi prin schimbari lejeri, soft si simple. Da deci timp papilelor tale diegstive sa se obisnuiasca cu altceva decat cu gustul dulce. Daca iti vei brusca organismul, vei cauza o stare de stres inutila si pana la urma iti vei pierde si motivatia.

Bea un pahar cu apa atunci cand ai pofta de dulce. Este foarte important sa bei cat mai multa apa. Macar 1,5 litri de apa pe zi. Sa bem apa este esential, chiar vital pentru organism. Dar poti sa bei un pahar cu apa atunci cand ai pofta de ceva dulce. Atunci cand corpul este dezhidratat, se poate intampla sa ai pofta de ceva dulce. Dar in realitate, ai nevoie sa te hidratezi mai degraba decat sa consumi ceva dulce.

Fa miscare. Studiile au demonstrat faptul ca nivelul de zahar din sange este mai scazut la persoanele care merg pe jos macar 15 minute dupa ce au luat masa. O plimbare in loc de o siesta este mult mai benefica pentru a regla glicemia.

Culpabilitatea nu este cel mai bun sfetnic. Studiile au ajuns la concluzia ca daca te simti obligata sa tii regim rezultatele finale nu vor mai fi atat de eficiente. Totul este la tine in cap. Daca vrei sa gestionezi pozitiv dependenta, fa-o.